Za telefonski marketing ste verjetno slišali že vsi. A če bi morali pojem oziroma dejavnost nekoliko natančneje opredeliti, se verjetno marsikdo med vami ne bi ravno dovolj dobro znašel. Za takšen marketing je v prvi vrsti namreč značilno, da je vključen v trženje storitev že obstoječim pa tudi novim strankam ter v skrb za same kupce.
Za to, da lahko opravljate telefonski marketing, pa so seveda nujno potrebne nekatere precej specifične kompetence, kot so na primer odlično razvite komunikacijske sposobnosti, veselje do dela z ljudmi, odgovoren pa tudi proaktiven pristop do samega dela, pripravljenost za sodelovanje in delo v skupini oziroma timu, pozitivna naravnanost, osnovna računalniška pismenost.
V kakšnem okolju se mora opravljati telefonski marketing
Seveda je izjemno pomembno tudi to, v kakšnem okolju se pravzaprav opravlja telefonski marketing. Najpomembneje je, da je okolje kar se da prijetno, zaželeno je, da je tudi moderno opremljeno. Ponujati vam mora redno in stimulativno plačilo, urejeno in stabilno okolje, ne nazadnje tudi možnost za napredovanje.
Posebna pravila, po katerih se ravna telefonski marketing
Vrnimo se nazaj, kaj torej telefonski marketing sploh je oziroma kaj pravzaprav predstavlja. Za sodobna podjetja je precej značilno, da svoje storitve ter izdelke predstavljajo na najrazličnejše možne načine. Eden od teh je zagotovo tudi telefonski marketing, ki pa je že precej časa prisoten tudi pri nas. Takšna dejavnost oziroma storitev se namreč lahko izjemno dobro obnese.
Seveda pa tudi za telefonski marketing obstajajo tudi nekatera vnaprej pripravljena oziroma znana pravila. Ta na primer narekujejo, kako se morajo osebe, ki se ukvarjajo s tovrstno dejavnostjo, ustrezno obnašati po telefonu. V prvi vrsti je potrebno biti kar se da prijazen in seveda tudi vljuden. Sogovornika je treba že na samem začetku vprašati, ali ima sploh čas za pogovor. Pravilno se je treba naučiti tudi to, kako se izgovori sogovornikovo ime. S samim govorjenjem po telefonu pa se nikakor ne sme hiteti. Sogovorniku je treba prav vedno dati možnost, da tudi on lahko izrazi svoje mnenje. Tisti, ki opravljajo telefonski marketing, morajo v glavi prav tako ves čas vedeti, da je ključni cilj spoznati ter ustreči stranki oziroma sogovorniku na drugi strani.